Kuvagalleria
(1/4)
Yamaha vahvistin ja subbari
Myydään
60 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kohtalainen
Merkki: Pioneer
Tyyppi: Muut stereolaitteet
Ostettu 2009-2012 välillä .
Kokeiltu hetken aikaa.
Vahvistin Pioneer vsx 322 ja subbari Yamaha.
Ollut käyttämättä yli 10 vuotta ,kondensaattori saattaa olla kuivunut.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 28.6.2026 klo 14.24 ・ Ilmoituksen tunnus: 20968607