Kuvaus
Ilmoitettu hinta on Osta heti -hinta, eikä se sisällä 9 %:n ostajakomissiota, 3 €:n ostajamaksua eikä toimituskuluja (tuotteet sijaitsevat ulkomailla). Tarkat kustannukset löytyvät Catawikin verkkosivustolta.
Offset-litografia A.R. Penckiltä (*)
Teoksen "Die Zufunkt Des Emigranten 2" uudelleentega, jonka on tehnyt A.R. Penck vuonna 1983, ja joka kuuluu Preussischer Kulturbesitz -museon kokoelmiin. Berliner kansallinen galleria.
Luksusversio paksua Fine Art -paperia, satiininen (250 g).
Julkaistu Achenbach Art Edition, Düsseldorf.
Luvatun painoksen tekijänoikeus ja laillinen sarjamerkki.
Laajassa formaatissa.
Lehden mitat: 70,5 x 90 cm
Vuosi: 1991
Tila: Erinomainen (tämä teos ei ole koskaan kehystetty eikä ollut koskaan näytteillä, sitä on säilytetty ammatillisessa taidesäilytyskansiossa, joten se on hyvissä kunnossa).
Lähde: Henkilökohtainen kokoelma.
Työ kappale käsitellään huolellisesti ja pakataan vahvistettuun pahvilaatikkoon. Lähetys toimitetaan seurantanumerolla varustettuna.
Lähetykseen sisältyy lisäksi kuljetusvakuutus lopullisen teoksen arvon mukaisesti, kokonaisuudessaan hyvityksellä menetettyä tai vahingoittunutta kohdetta varten, ilman kustannuksia ostajalle.
(*) AR Penck on maalari, grafiikkataiteilija ja kuvanveistäjä, syntynyt vuonna 1939 Dresdenissä ja kuollut vuonna 2017 Zürichissä. Hän yritti päästä Dresdenin taideakatemiaan vuonna 1956, mutta hänet hylättiin, erityisesti hänen kommunististen vakaumustensa vuoksi. Vuonna 1968 Ralf Winkler antoi itselleen nimen AR Penck, taiteilijanimen, joka sai innoituksensa geologi Albrecht Penckistä. Hän tunnistetaan Rembrandtin kapinallisesta luonteesta, joka, kuten hän, oli ulkopuolinen. AR Penck riskoi työskennellessään marxilaisiin ihanteisiinsa uskollisena DDR:ssä. Hänen teoksensa ovat sensuroituja, ja hän menettää kansalaisuutensa. Hänen teoksensa muistuttavat suurten modernien taiteilijoiden, kuten Picasso, Kirchner, Klee ja Giacometti, töitä, mutta niissä on myös villimpi, karumpi ilme, lähestyen graffititaidetta. Hänen universuminsa koostuu värikkäistä hahmoista, symboleista ja villisti koottuna. Hän luo kieltään "kuvastaakseen olentoja toiminnassa". Tälle maalaustyylille hän antoi nimen: Standart. Heti kun hän lähti Länsi-Saksasta vuonna 1980, hylkäys vaihtui menestykseen; hän voitti Rembrandt-palkinnon Baselin taidemessuilla vuonna 1981 ja Aix-la-Chapellen taidepalkinnon vuonna 1985. Hänestä tulee suuri retrospektiivi Pariisin kaupungin modernin taiteen museossa ja Maeghtin säätiössä.
Tunnisteet: Aalto, Abrahmovic, Abramović, Adami, Addamiano, Ai Weiwei, Ai-Da, Akerman, Albacete, Alberti, Alcaraz, Alfaro, Alighiero Boetti, Alÿs, Andy Warhol, ARCO, Armani, Art, Artbook, Arte, Artwork, Audemars Bacon,, Audemars Baccon, Baldaccini, Baldessari, Balenciaga, Banksy, Barbour, Barceló, Barjola, Basaldella, Basel, Basquiat, Beazley, Beckmann, Bedia, Bellmer, Benigni, Berni, Berruti, Bertoia, Beuys, Biala, Blasco, Blu, Blek le Rat, Bonnian, Boumi, Boetti, Bourgeois, Braque, Breuer, Brioni, Burberry, Burchfield, Burri, Bvlgari, Calder, Canogar, Canvas, Capucci, Carrington, Cartier, Casorati, Castellani, Cattelan, Ceccotti, Cézanne, Chagall, Chanel, Charles Eames, Chillida, Chirico, Chirino, Chuck Close, Clavé, Clemente, Clorindo, Väri, Koostumus, Käsitteellinen, Konsepti, Condéuz, Crystal,- Cucinelli, Cuoghi, Dalí, Delaunay, Kiefer, Delvaux, Detto, Digital, Dior, Documenta, Doig, Dolce & Gabbana, Dorothea Tanning, Dubuffet, Duchamp, Dunhill, Eames, Edward Hopper, Eileen Gray, El Anatsui, El Greco, Equipo Crónica, Er, F, FaAI Exhi, Faith Ringgold, Fanzhi, Jumalan pelko, Feito, Fendi, Ferragamo, Ferri, Fintan Magee, Fontana, Freud, Frida Kahlo, Galleria, Gary Hume, Gêmeos, Genovés, Giacometti, Giacomo Balla, Giclée, Gio Ponti, Giorgio de Chirico, Giotto, Givenchy, González-Torres, Gordilo, Goya, Gucci, Erro, Guinovart, Guttuso, H