Kuvagalleria
Riku Ruokolahti : Maineen johtamisen käsikirja
Myydään
Toimitus alkaen 2,99 € + ToriDiili-palvelumaksu 2 €
Shoppaile ToriDiilillä kuin verkkokaupassa
ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu. Toimituksen jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa tarkastaa tuote ennen kuin rahat siirretään myyjälle.
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Maineen merkitys yritysten ja organisaatioiden olemassaololle on suuri ja se kasvaa entisestään. Liian usein maineen rakentaminen jää vain viestinnän harteille, vaikka jokaisella organisaation jäsenellä on roolinsa sen muodostumisessa.
Missä tämä organisaatioiden arvokkain aineeton pääomaa syntyy? Kuinka sitä voidaan tutkia ja miten siitä luodaan konkreettinen, keskusteltavissa ja johdettavissa oleva voimavara? Miten maineen johtaminen on ylipäätään mahdollista?
Näitä teemoja käsitellään maineen johtamisen käsikirjassa. Kirjassa syvennytään maineen ja liiketoiminnan väliseen yhteyteen sekä maineen systemaattiseen johtamiseen. Näistä kirjan kirjoittajalla Riku Ruokolahdella on satojen johtoryhmäkeskustelujen kokemus ja syvä ymmärrys, joka on syntynyt hänen kehittämänsä Luottamus&Maine-mallin yli sadantuhannen yksittäisen organisaation mainearvion kautta.
Kirjassa omia kokemuksiaan jakavat Ruokolahden lisäksi eturivin johtajat: Lidlin entinen toimitusjohtaja Lauri Sipponen, S-ryhmän vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa ja L&T:n yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen.
Hyväkuntoinen kovakantinen kirja.
Muovitettu. Kirjaston poisto.
Ei merkintöjä tms.
Hyvä kappale.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 25.10.2025 klo 20.25 ・ Ilmoituksen tunnus: 32261608
