Kuvagalleria
Gurumarkkinointi - Keittiöpsykologiaa insinööreille
Myydään
10 €
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
Aihe: Markkinointi
Teos käsittelee laajasti kysymystä, miten toiseen ihmiseen voi oppia vaikuttamaan. Kirjaa esitelleen kriitikon Eevastiina Gjerstadin mukaan vaikuttamisen tutkimus ja siihen liittyvä kirjallisuus ovat varsinkin Yhdysvalloissa jo vakiinnuttaneet asemansa. Hänen mukaansa teos on varsin käytännönläheinen antaessaan konkreettisia välineitä vaikuttamiseen, joskin akateemiselle lukijalle se saattaa jäädä hiukan pinnaliseksi. Kriitikon mukaan sen etuna on, että siitä puuttuu alan kirjallisuudessa tavanomainen bisnesjargon, mutta se on silti viihdyttävä. Kirja osoittaa että itse kukin luulee olevansa vaikuttamisen ulkopuolella. Vaikuttamisen lakeja ovat vastavuoroisuus, niukkuus, lauman paine, johdonmukaisuuden tarve ja auktoriteetti, ja ne vaikuttavat kaikkiin.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 3.12.2025 klo 10.56 ・ Ilmoituksen tunnus: 34025972


