
Kuvagalleria
(1/3)
Sisäpelikenkiä
Myydään
15 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Asics kengät, ylärivi. Mustat 43.5,kuin uudet, siniset 42 hyvin vähän käytetyt violetit samoin 41.5-25€kplAlarivi 2kpl Salming15e/kpl ja Umbro 15e.Postit lisätään hintaan. Muita pieniä koko toisaalla ilmoituksessani.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 18.5.2026 klo 4.39 ・ Ilmoituksen tunnus: 35848278

