Kuvagalleria
(1/6)
Ground Zero 12" subwoofer+kotelo ja DLE FF1000 vahvistin
Myydään
220 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Myydään DLE FF1000 vahvistin+gz radioactive 12" subbarisetti. vanha 4th pämppäri kotelolla, vire noin 42hz, elementissä 2x2ohm kelat, rms 500w
vahvarissa 1ohmilla 1000w, 2 ohmilla 650w ja 4ohmilla 400w. toimiva setti
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 15.6.2026 klo 8.17 ・ Ilmoituksen tunnus: 42550292