Kuvagalleria
(1/7)
Cam Am Outlander 400 EFI
Myydään
3 490 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Myydään hyväkuntoinen pikku Outlander vm.2009
Ajettu 613h / 6150km
Tästä löytyy mm. narukäynnistys. Maastoliikennemalli ja tätä ei saa rekisteröityä liikennekäyttöön.
Löytyy kahvan ja kaasulipareen lämmittimet. Pohjapanssari. Puskulevy aihio voisi löytyä mukaan jos tarvetta sellaiselle.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 22.6.2026 klo 7.15 ・ Ilmoituksen tunnus: 42604799