Kuvagalleria
(1/3)
Ground zero 10” subwoofer ja vahvistin
Myydään
100 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Tyyppi: Stereosarjat
Suhteellisen kova aloittelijan suppari joutaisi isomman tieltä myyntiin. Ollut itsellä käytössä n. 8kk. Elementtinä on ground zeron 10” IW 250. Vahvistimena ground zeron GZBA 1.300X. Kotelona toimii ajan rapinaa nähnyt 40L predatorin refleksikotelo, ehjä kyllä.
Vahvistin ja elementti ostettu 9kk sitten uutena, kotelo reilusti vanhempi. Itse olen ollut tarkka että suppari soi niinkuin pitää, eli ei klippaa eikä rääkätä volyymillä paskaksi.
Vain nouto
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 21.6.2026 klo 16.46 ・ Ilmoituksen tunnus: 42826928
