25 €
Uudet JBL Vibe Beam 2 nappikuulokkeet pinkki
Lappeenranta, Pallo-Tysterniemi-Leiri, Etelä-Karjala
Toimitus alkaen 2,95 € + ToriDiili-palvelumaksu 2,72 €
Toimituksen jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa tarkastaa tuote. Jos tuotteessa on jotain vikaa, saat rahasi takaisin.
Kunto: Kuin uusi
Merkki: JBL
Myydään uudenveroiset, 11.6. ostetut kuulokkeet. Kokeiltu pari kertaa, ei sovi omaan korvaan. Takuukuitti mukaan. Nouto Savolanniemestä tai postitus.
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänViimeksi muokattu: 16.6.2026 klo 18.49 ・ Ilmoituksen tunnus: 42925683