Kuvagalleria
Auto hifiä
Myydään
10 €
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Jos jotain kiinnostaa nii olis hyvää toimivaa äänen toistoa autoon
-joku 12" subbari josta puuttuu keskeltä toi juttu mutta toimii ja erittäin hyvällä kotelolla 100€. Elementti itsessään 20€ ja kotelo 80€
-itse tehty raggarplankka bilteman halvoista 6.5" kajareista. Vasta ostettu ja kasattu. 80€
-joku tosi järeä subbari isossa kotelossa. En ole varma mutta oliko 18". 150€.
-UUSI Ground Zero GZFA 1.550D monovahvistin vasta ostettu ja varmaan max 1h ollut käytössä. 110€
-joku hyvä 1200w vahvistin. En muista merkkiä mutta hyvä on. 120€
Hinnoissa ei hirveesti tinki varaa koska ns kokeilu mielessä ja rahantarpeenvuoksi myynnissä.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 16.6.2026 klo 19.09 ・ Ilmoituksen tunnus: 42926405