Kuvagalleria
Abu Garcia revobeast 41-l & Westin W3 2nd gen monsterstick
Myydään
185 €
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kohtalainen
Siitä isommille ja miksi ei myös pienemmille vieheille kalastusvalmis paketti.
Kelana vasurin Abu Garcia revo beast 41-l, pari vuotta vanha ja suoraan käytöstä myyntiin. Pelaa mielestäni hyvin, puolalla luokkaa 0.39 kuidut.
Jotain käytönjälkiä löytyy tarkkasilmäisimmälle. Mukaan alkuperäinen paketti ja voimakampi.
Vapa Westin W3 monsterstick 2nd gen, viehesuosituksella 150-290g eli lentää riittävän kokoset eväät hauelle. Vapa toimittanut myös pari vuotta ykköstyökalun virkaa ja heittää myös pienemmätkin vieheet yllättävän hyvin.
Vavasta löytyy varmasti käytönjälkiä mutta pelaa edelleen ja tälläkin kaudella muutama reissu ja jopa hauki alla. Mukaan löytyy vapapussi.
Vapa 1+1 osainen mutta tällä hetkellä osat jämähtäneet kuin tauti toisiinsa eikä ole ollut innostusta repiä irti kun kulkee vehkeet kokonaisina mukana.
Kuvan uusi Sufix 0.39mm siima ei lähtökohtaisesti kuulu kauppaan mukaan mutta neuvoteltavissa.
Kysellä saa jos jotain tulee mieleen.
Vaihdossa voi mahdollisesti mennä joku downsizer hyrrä hauelle, Daiwa Zillion 1000tw HD tms.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 18.6.2026 klo 4.51 ・ Ilmoituksen tunnus: 42928065