Kuvagalleria
(1/1)
Marshall JCM 900 100w hi gain dual reverb + JCM 800 bass-1984 kaappi
Myydään
1 000 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kohtalainen
Toimiiva Marsupaketti kaupan. Ostin viime talvena, mutta ei ole kuitenkaan tarvetta. Minun aikana soitettu 2 tuntia. Edellisen omistajan mukaan nupin putket melko uudet. Kaappi soveltuu myös matalempiin vireisiin. Reverb toimii ainoastaan potikasta,mutta muuten pelittää.
Myyn mieluiten molemmat kerralla. Paketin ostajalle uusi kaiutinkaapeli mukaan (arvo 50e)
Hinta yhteensä 1000e
Nuppi erikseen 600e
Kaappi 450e
Ota yhteyttä jos kiinnostaa!
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 17.6.2026 klo 8.14 ・ Ilmoituksen tunnus: 42939135