
Kuvagalleria
(1/2)
Sony 12" subbarilaatikko ja vahvistin
Myydään
150 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Kuvan Sonyn 12" 1300w kaiutin itsetehdyssä laatikossa ja Sony XM-SD22X 1300w vahvistin. Molemmat hyvässä kunnossa. Vain haku koska painaa kuitenkin aika paljon.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 17.6.2026 klo 13.01 ・ Ilmoituksen tunnus: 42949504
