Kuvagalleria
Hobao, hyper st ja 8,5 yms, osia jne
Myydään
1 800 €
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Kun aika ei piisaa kaikkiin jne. Myydään koko "hela" paketti. Hobao Hyper st 1/8. Kulkee ihan tarpeeksi, olen ajanut tällä 2x3s akkuja. Kulku on nättiä ja pieniä mällejä on saannut, kestänyt ne et ihme peli. Hobao hyper 8,5.. Tää on lähes kasattu noista osista mitä b-laatikosta o löytynyt ☺️. Sekä joskus hankin ns varaosa autoksi tuollasen hyper 9E. Minulla oli toinenkin samanlainen,ostaja ei halunnut tätä mukaan. Testasin tuon, et sekin kulkee kun moottorin laitto. SITTEN olis TeamMagic M1B auto. Tällä ei ole ajettu metriäkään. Ihan uusi auto, polttis. Kasailun talvella, mutta voi vielä tehdä tästä polttikseksi.. Minulla ei tähän ole nitromoottoria yms. Ajattelin itse viritellä sähköllä kulkevaksi, moottoripukki mukaan. Ei orkkis, tarvikepukki. Osia on tarpeeksi et ei ihanheti tarvi lähteä kauppaan. Osista äkkinäinen tekee vielä ehkä 2kpl st mallia. Siis osia on noin 7-10kiloa. Renkaita läjä, truggyyn sekä muihin, 17hex. Spider diffejä, käyttämättömlä 4kpl. Thorssen keskidiffi, merkki?? Radiot kulkeviin. Ohjelmointibokseja, rasioita joissa shimmejä yms. Hobaon ruuvilajitelma. Yms rompetta. Latureita 2kpl,toisella voi ladata 2 akkua. Manuaalit 8,5 ja tulostettu st malliin. Pm lehtiä missä juttua kyseisistä autoista. Jäi varmaan jotain kertomatta, mutta kaikkea on. Koreja, kirkkaita et voi omia ajatuksia visioida,siis ei maalattuja.. Öljyjä diffeihin, iskareihin yms, lexan maaleja... Sekä 2kpl Absima 4s akkua ec5 liittimellä. Nämä uusia, ei käytetty, mitänyt soviteltu akku koteloon. Sekä 4s ec5 liittimellä Turnigy akkua 2 kpl. T-liittimellä 3s akkuja plaza 2kpl,yksi Mania sekä 2kpl Absima akkua, Säilytetty, välillä latailtu, varastojännitteessä. Rc autotyökalua, yms. Mieluitten nouto, paketista tulee painava, iso jos lähetys. Sekä tilaan kyllä kotoa noudon jos postitus. Ei halpa paketti, jos ei mene, ajelen kun aikaa on, sekä akut kestää. En ala osina myymään, ehkä vaihto myös,tietokone sälään, listan saa pyydettäessä 😅. Pss. Löytyy vielä SkyRC gyro, on st:eessä radioboksissa, ei kytkettynä. Sekä SkyRc :een gps nopeusmittaus yms, "lutikka". Kun rompetta o, ei muista kaikkee 😅.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 18.6.2026 klo 16.09 ・ Ilmoituksen tunnus: 42992499