Kuvagalleria
(1/3)
Harley Benton TE-62DB "Relic"
Myydään
100 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
Kitaran tyyppi: Sähkökitarat
Upea relicoitu Harley Benton tele. Erinomaisessa iskussa ja säädetty Oulun soitinrakentaja Härösellä minttiin.
- Elektroniikkaa parannettu: potikat vaihdettu (2x250k) ja kolmiasentoinen switch vaihdettu jämäkkään vaihtajaan
- Kuparisuojattu
- Messinkiset tallapalat vaihdettu
- Virittimet vaihtuneet 60-luvun Klusoneihin
- Ruma logo otettu veke
- Originaalit Roswell-mikit.
Todella paljon teleä pienellä rahalla!
Nouto Oulusta tai lähetys Matkahuollon kautta suojattuna pahvilaatikossa. Noutohinta 100€ ja lähetettynä +35.9€.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 20.6.2026 klo 21.45 ・ Ilmoituksen tunnus: 43007943