Kuvagalleria
(1/2)
Teddy & The Tigers Burn it up
Myydään
20 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Myydään Teddy & The Tigersin Burn It Up vinyyli.
Kannet, sisäpussi ja levy hyvässä / erittäin hyvässä kunnossa.
Poko Records, 1978
Nouto Viinikasta tai lähetyskulut ostajalle.
Noutajalle koekuuntelumahdollisuus.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 20.6.2026 klo 7.23 ・ Ilmoituksen tunnus: 43032056

