Kuvagalleria
(1/9)
Sony Cyber-shot DSC-W190 Digital Camera 12.1 Mp
Myydään
130 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
Merkki: Sony
Myydään huippusiisti Sony Cyber-shot DSC-W190 Digital Camera.
Ei minkäänlaisia käytönjälkiä , naarmuja tms. Kaunis punainen väri.
Ollut erittäin vähällä käytöllä. Toimii niinkuin pitääkin.
Mukana USB kaapeli , laturi + akku
12,1 megapikseliä
3x optinen zoom-objektiivi
2,7 tuuman LCD-näyttö
Digitaalinen SteadyShot-kuvanvakautus
7 kuvausohjelmaa
Korkea herkkyys (ISO 3200)
Mielellään nouto , Espoo Painiitty. Saa tulla katsomaan ennen ostopäätöstä
jos haluaa. Voin tuoda pk-seudulla
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 21.6.2026 klo 12.13 ・ Ilmoituksen tunnus: 43065998