Kuvagalleria
(1/4)
Kpop Zerobaseone albumi
Myydään
10 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Myyntiin lähtee Zerobaseonen You had me at hello solar-albumi (Gunwook versio) hintaan 10 euroa. Mukana tulee kaikki alkuperäinen.
VAIN nouto Oulusta! Albumi on sen verran massiivinen että en ala postittamaan :) Maksutapoina käy mobilepay, tilisiirto tai käteinen.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 22.6.2026 klo 12.44 ・ Ilmoituksen tunnus: 43107136