Kuvagalleria
(1/1)
Subbari refukotelossa Phoenix Gold ZMAX122
Myydään
250 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
ZMAX122 -subwoofer koivuvanerikotelossa.
Kotelo reilu 70l, portilla.
Viri 35hz
Subbari 1500rms, 4500w peak
Kunto on kuin uusi, en kerenny paljoa käyttämään ennenkuin tuli uusia ideoita.
Vain nouto Kuopiosta.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 23.6.2026 klo 1.47 ・ Ilmoituksen tunnus: 43137813