Kuvagalleria
(1/2)
15" Subbari kotelolla
Myydään
250 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Tyyppi: Muut stereolaitteet
Myydään vähän käytetty viime syksynä itse tehty 135L kotelo 6" aeroportilla ja samaan aikaan ostetulla uudella 15" spl show hertz elementillä. Todella soiva kampe 1200w vahvistimella ja varmasti 2k vahvarillakin. Itsellä tarve nyt pienemmälle subille. Kotelon sivussa löytyy tuplakaiutinterminaalit ja kytketty 1 ohmin kytkyyn valmiiksi. Ihan perus musiikin kuuntelussa ollut.
Viriksi 29hz noin.
Tehonkesto 1200w rms/2400w max
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 23.6.2026 klo 22.50 ・ Ilmoituksen tunnus: 43178442
