Kuvagalleria
Fujitsu Siemens Myrica 32' Televisio + Digiboksi
Myydään
75 €
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Näytön koko: 32 in
Kaksikymmentävuotias "retro televisio" armon vuodelta 2005. Kosmeettisesti ja funktionaalisesti erittäin hyvässä kunnossa. Sopii erinomaisesti sekä modernien että vanhojen (Amiga, Commodore, Nintendo, Sega, VHS, Laserdisc) laitteiden kaveriksi monipuolisten liitäntöjen ansiosta.
2 x Scart
2 x HDMI
1 x Komponentti
1 x RCA
1 x VGA
1 x S-Video
1 x Antenni
Kaukosäädin mukana. Televisiossa on oma neljän kaiuttimen surround audiojärjestelmä. Sekä myös RCA-audion linja ulkoiseen vahvistimeen ja / tai subwooferiin, mikäli kaipaa muhkeampaa soundia. Minulla on kaksi digiboksia (yksi kaapeli- ja toinen antennitalouteen), joten saat tarvittavan mukaaan mikäli haluat katsoa televisiolähetyksiä.
Nouto ja maksu käteisellä (mobilepay ei käy). Myös toimitus onnistuu pääkaupunkiseudulla Espoo, Helsinki, Vantaa + kunnat / kylät / taajamat n. 50km säteellä Helsingistä esim. Kirkkonummi, Lohja, Nurmijärvi, Porvoo, Vihti jne.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 25.6.2026 klo 21.15 ・ Ilmoituksen tunnus: 43261795
