Kuvagalleria
(1/1)
JBL Xtreme 2 GM - bluetooth-kaiutin
Myydään
80 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
Merkki: JBL
Myydään tarpeettomaksi jäänyt JBL Xtreme 2 GM-kaiutin. Laturi tulee mukaan!
Kaiutin ollut pari vuotta käytössä harvakseltaan, erinomaisessa kunnossa vieläkin. Alkuperäinen hinta 299€.
Kissatalous 🐈
Nouto mielellään tämän kuun aikana!
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 26.6.2026 klo 18.05 ・ Ilmoituksen tunnus: 43297294