Kuvagalleria
Epiphone Les Paul Standard MIK
Myydään
320 €
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Kitaran tyyppi: Sähkökitarat
Koreassa 2003 tehty Epiphonen cherryburst Les Paul Standard. Ei mikään mint kuntoinen, vaan rock elämää nähnyt, mutta nätti ja erittäin hyvässä soittovireessä. Nauhat tasattu, hiottu ja kiillotettu. Yläsatula vaihdettu Graphtechin Tusq XL satulaan. Kitarassa nyt varsin tuoreet D’addarion kielet ja säädöt kohdillaan. Satulaa lukuunottamatta alkuperäinen, eli Groverin virittimet ja AlNiCo2 vintage mikit. Sähköt kunnossa ja toimii moitteetta. On siis hyvä Les Paul ja pitää vireen paremmin kuin perus Gibson. Itselläni ollut pari vuotta ja muutamat keikatkin tällä olen soittanut. On soittamistani lepspoista yksi parhaimmista etenkin soittotuntumalta. Pieniä jälkiä on ja myös kolhu rungossa, joka näkyy kuvissa muttei yleisölle, ellei vedä jiminä niskan takaa sooloa.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 27.6.2026 klo 10.36 ・ Ilmoituksen tunnus: 43308709