Kuvagalleria
486 retrokone
Myydään
200 €
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
486 retrokone MSI:n VLB 486 emolevyllä ja DX-33 prosessorilla. Hyvä valinta todella vanhoille retropeleille (Battle Chess I & II, Civilization, Colonization, Duck Tales, Dune II, Empire, Jones in the Fast Lane, Lemmings, Pirates, Railroad Tycoon, Risk, Street Rod I & II, The Manager, Wolfenstein 3D, yms.) ja muillekin ohjelmille, jotka eivät toimi oikein uudemmissa/nopeammissa koneissa.
8 megaa muistia ja 270 meganen kovalevy. Tridentin näytönohjain (muistia ehkä puoli megaa tai mega), VESA-väyläinen I/O-kortti ja SB ISA-väyläinen äänikortti. Asennettuna DOS 6.22 ja Win 3.11 sekä kymmeniä DOS- ja Win-pelejä. Kotelon muovisessa etuosassa on joitain murtumia, muuten ikäisekseen hyvässä kunnossa. Lisäksi BIOS:n asetukset (kovalevy auto detectillä ja korppuaseman vaihto 3,5 tuumaiseksi) joutuu aina laittamaan uusiksi, jos kone on ollut pidempään käyttämättä.
Hinta 200 euroa.
Katso myös muut kohteeni, useamman kohteen ostajan kanssa voidaan neuvotella yhteishinnasta.
Mieluiten nouto Nurmijärveltä käteismaksulla (ei mobilepay) tai tilisiirto+postitus +22,90 euroa.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 27.6.2026 klo 16.40 ・ Ilmoituksen tunnus: 43331449