Kuvagalleria
Strategisen markkinoinnin perusteet
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Tikkanen Henrikki, Aspara Jaakko, Parvinen Petri
Markkinoinnin rooli nähdään suomalaisyrityksissä usein suppeasti ja liian operatiivisena.
Kirja tuo esille markkinoinnin koko liiketoimintaa koskettavan ja strategisen roolin liikkeenjohtamisessa. Markkinointi kuuluu ylimmän johdon agendalle.
Kirjassa käsitellään mm. tulosyksikön verkostosuhteisiin liittyviä markkinoinnin prosesseja sekä esitellään näkemys välttämättömästä koko organisaation läpäisevästä markkinointihenkisyydestä.
Lisäksi käsitellään yrityksen erilaisilla areenoilla kohtaamaa kilpailua sekä paneudutaan yrityksen ylimmän johdon strategiseen markkinointiin.
Nouto tai 6 euron postit.
Profiilin tiedot
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 28.4.2024 klo 14.35 ・ Ilmoituksen tunnus: 7096