Kuvagalleria
Intohimona brändit - Marina Vahtola
Tuotteen kuvaus
Kunto: Uusi
Kirja, joka kuuluu jokaisen toimitusjohtajan pöydälle
Tällaista kirjaa on odotettu! Näyttävän uran suurten ketjuyritysten johdossa ja hallituksissa Suomessa ja Ruotsissa tehnyt Marina Vahtola avaa uudessa kirjassaan käytännönläheisesti ja havainnollisesti 20 keskeistä tekijää, jotka ratkaisevat menestyvän brändin rakentamisessa. Kirja osoittaa brändiosaamisen arvon ja hyödyt tavalla, jonka ansiosta sen paikka on jokaisen menestykseen tähtäävän yritysjohtajan pöydällä.
Brändi-sana liitetään Suomessa yhä usein visuaaliseen mainontaan, vaikka se todellisuudessa on koko yrityksen keskeisen strategisen liiketoiminnan ydintä. Brändien menestyksellinen rakentaminen edellyttää vahvaa liiketoimintaosaamista sekä ennen kaikkea liiketoiminnan ymmärrystä - siksi se on ylimmän yritysjohdon tehtävä.
viestintä; markkinointi; brändit; mielikuvamarkkinointi; strateginen suunnittelu; mainonta; mielikuvat; tavaramerkit; arvonluonti; konseptit
Profiilin tiedot
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 9.5.2024 klo 13.16 ・ Ilmoituksen tunnus: 8229527