Kuvagalleria
Transition sähkömaastopyörä 70 km/h
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
Tyyppi: Sähköpyörät
Myydään 170/160 mm joustolla ja kestävällä DH-rungolla varustettu Transition Dirtbag DH/Freeride-pyörä sähköistettynä irroitettavalla akulla valmiina ajoon. Runko jo muutaman vuoden vanha. Sähköistetty 2021.
Runkokoko: M
Keula: Marzocchi 66 RC 170 mm low-friction Enduro-stefoilla ja 15 mm läpiakselilla, huollettu 2021
Iskari: Marzocchi Roco TST R, huollettu 2021
Vaihtaja: SRAM 9X
Kasetti: Shimano 7-speed (mukaan alkuperäinen SRAM X9)
Vaihteenvalitsin: SRAM X7 (mukaan alkuperäinen SRAM X9)
Etukiekko: Sun Rims Single Track 31 mm, Revolver Supergun navalla
Takakiekko: MTX 39 mm (mukaan alkuperäinen Mavic DH-kiekko)
Eturengas: Continental Trail King 26x2.4
Takarengas: Maxxis Minion DH 26x2.5
Kammet: Shimano Saint 165 mm
Polkimet: Xpedo Detox magnesium 20-pin
Stemmi: Easton Vice 45 mm
Jarrut: Shimano hydrauliset 2-mäntäiset
Jarrulevyt: Avid 203 mm
Bashring/chainguard: E-Thirteen
Headset: FSA Orbit Xtreme Pro
Gripit: siniset half-waffle motocross-gripit
Sähköistetty ammattilaisen toimesta vuonna 2021, jonka jälkeen ajettu noin 1000 km, josta yli puolet enduropoluilla. Akku rakennettu laadukkaista ja tehokkaista Sonyn VTC-6-kennoista käyttämällä paksua nikkeliliuskaa, laadukkaita silikonieritettyjä kaapeleita ja automaattista pistehitsauslaitetta. Akun kotelo ja kiinnikkeet valmistettu hyvin iskuja kestävästä PETG-muovista 3d-tulostamalla (3d-mallit mukaan). Akku on irroitettavissa ilman työkaluja. Moottorin Torgue-armit valmistettu titaanista ja raudasta koneistamalla ja tukeutuvat takahaarukan alkuperäisiin reikiin.
Nykyisellä 1500 W kontrollerilla pyörä liikkuu melko mukavasti 75 kiloisen kuskin käsissä huippunopeuden ollessa yli 70 km/h ja vääntöä riittää hyvin jyrkimpiinkin nousuihin. Pelkän kontrollerin vaihtamalla pyörästä irtoaa tehoa 5800 W. Kontrollerin shunttimodauksellakin saisi n. 3000 W. Akku, BMS ja moottori kestävät siis nämä tehojen nostot ilman muutoksia.
Akun kennokohtainen jännitealue BMS:ssä rajattu 3,2-4,15 V välille kennojen käyttöiän maksimoimiseksi. Näillä asetuksilla toimintasäde pelkällä käsikaasulla ajettaessa n. 50-70 km ajotavasta riippuen, polkimilla avustamalla yli 100 km. Jos jännitealueeksi muuttaa 3,0-4,2 V, saa myös hieman lisää rangea. Akun tilaa ja BMS:n asetuksia pääsee katsomaan ja muokkaamaan Bluetoothilla (Android- ja Ios-sovellukset).
Akku:
Kenno: Sony VTC-6 3120 mah 56 kpl
Konfiguraatio: 14S4P
Nimellisjännite: 51,8 V
Maksimijännite: 58,8 V
Kapasiteetti: 734 Wh
Maksimiteho 30 A kennokohtaisella maksimipurkuvirralla: 7000 W
Kontrolleri:
Malli: KT36 22A
Maksimiteho: 1500/2000 W
BMS:
7-16S 100A Bluetooth Smart BMS (AntBMS)
Maksimiteho: 5800 W
Näyttö:
Malli: LCD3
Moottori:
Tyyppi: harjaton napamoottori kierrepakalla
Nimellisteho: 3000 W
Maksimiteho: 8000 W
Laturi:
7A 58,8V teholaturi
Lisävarusteet:
USB-laturi
Soittokello
Kännykkäteline
LED-ajovalo, joka saa viran akulta (mukaan, ei kuvissa)
Thule lokasuojat (mukaan, ei kuvissa)
Mukaan hyvät Scwalben nasta-/piikkirenkaat ja muita renkaita, mm. ajamaton Maxxis Minion DHR 2.
Profiilin tiedot
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 24.4.2024 klo 8.55 ・ Ilmoituksen tunnus: 657177