Tori.fi - Vastuullisin verkkokauppabrändi Suomessa 2025
Tori.fi valittiin Suomen vastuullisimmaksi verkkokauppabrändiksi Sustainable Brand Index -tutkimuksessa. Voitto on Torille jo kolmas kerta peräkkäin.
Suomalaiset valitsivat Torin vastuullisimmaksi verkkokauppabrändiksi jo kolmatta vuotta putkeen Sustainable Brand Index -tutkimuksessa. Sustainable Brand Index on suurin yksityinen kestävää kehitystä tutkiva bränditutkimus Euroopassa.
Tori.fi on Suomen suurin markkinapaikka ja vertaiskaupan keskus. Vertaiskauppa on megatrendi, joka jatkaa kasvuaan. Kuluttajien ostopolku alkaa yhä useammin markkinapaikoilta ja Tori on sitoutunut kehittämään kaupankäyntiä helpottavia ja tehostavia ominaisuuksia niin kuluttajille kuin yrityksille. Vuosi sitten Tori.fi julkaisi ToriDiiliin ja kuluttajat ovat ottaneet sen omakseen - ToriDiilin avulla on tehty jo yli miljoona kauppaa.
Vuonna 2024 Tori koki ison muutoksen tuodessaan kuluttajien väliset maksutapahtumat kaupankäyntiä helpottamaan. Isot muutokset ja kehitysaskeleet ovat jännittäviä, mutta käyttäjien palaute ja Sustainable Brand Index voitto E-commerce kategoriassa vahvistavat että olemme kehittämässä Toria oikeaan suuntaan Suomen vertaiskaupan suosikkina, kommentoi Jenni Tuomisto.
Tori.fi sopii myös kaikenkokoisille yrityksille
Tori-kauppa -palvelu tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tavoittaa yli miljoona ostoaikeista suomalaista joka viikko.
Tori ei ole vain kuluttajille, vaan tehokas tapa yrityksille päästä osaksi vertaiskauppaa ja tuotteiden jälkimarkkinaa. Yritykset voivat tehokkaasti myydä esimerkiksi asiakaspalautuksia sekä outlet-tuotteita ja näin omalta osaltaan kiihdyttää kiertotaloutta ja toimia vastuullisesti yhdessä Torin kanssa, kertoo Jenni Tuomisto.
Lisätiedot:
Jenni Tuomisto
Markkinapaikkajohtaja, Tori.fi
jenni.tuomisto@schibsted.com