Kuvagalleria
Strategiana asiakaskokemus, Hannu Saarijärvi, Pekka Puustinen
Myydään
Toimitus alkaen 1,49 € + ToriDiili-palvelumaksu 2 €. Toimituskulut normaalisti 2,99 €.
Shoppaile ToriDiilillä kuin verkkokaupassa
ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu. Toimituksen jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa tarkastaa tuote ennen kuin rahat siirretään myyjälle.
Tuotteen kuvaus
Kunto: Kuin uusi
Hannu Saarijärven ja Pekka Puustisen kirja "Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten?" (2020) selittää, miten asiakaskokemus kytketään strategiseen suunnitteluun ja päivittäiseen toimintaan. Kirja vastaa kysymyksiin, miksi asiakaskokemus on tärkeä, mitä se käytännössä tarkoittaa ja miten sitä johdetaan ja kehitetään. Se tarjoaa työkaluja ja malleja, kuten design-ajattelua ja blueprinting-menetelmiä, sekä esimerkkejä, jotka auttavat organisaatioita rakentamaan menestyviä asiakaskokemuksia ja parantamaan kannattavuutta.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 9.10.2025 klo 12.48 ・ Ilmoituksen tunnus: 30816886