Kuvagalleria
(1/2)
Ground Zero 12" subwoofer ja vahvistin autoon
Myydään
300 €
Myyjä ei ole vielä aktivoinut ToriDiiliä. ToriDiili on Torin uusi maksu- ja kuljetuspalvelu, jolla kotiutat torilöydöt nopeasti ja turvallisesti. Lue lisää
Tuotteen kuvaus
Kunto: Hyvä
12" Ground Zero -subbari kotelossa ja erillinen vahvistin 1500w myynnissä autohifiin.
Vahvistin uutena 300 ja subbari oli uutena myös noin 300 hyvin toimii ja vaan jonkun vuoden ollut autossa. Lisää kuvia voin laittaa kun saan autosta pois.
Huom! Painike, joka näyttää koko kuvauksen on pelkästään visuaalinen.
Käyttäjäprofiili
Kirjaudu sisään, jos haluat nähdä profiilin ja lähettää viestejä.
Kirjaudu sisäänIlmoituksen metatiedot
Viimeksi muokattu: 26.6.2026 klo 22.31 ・ Ilmoituksen tunnus: 43155745